کد خبر: ۱۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳

درگذشت خَیر بزرگ ایرانی‌الاصل در کویت 

در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان حاج علی حسن‌علی صراف علامرودشتی از خیران و نیکوکاران بزرگ استان فارس به علت کهولت سن و بیماری در سن ۹۰ سالگی و در کشور کویت از دنیا رفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حاج علی حسن‌علی صراف علامرودشتی خَیر ایرانی‌الاصل که از منطقه علامرودشت لامرد است، مقیم کشور کویت بوده و در آنجا سکونت داشت که با این وجود هیچگاه کشور و استان خود را فراموش نکرد و خدمات نیکوکارانه زیادی را برای کشور از جمله در سال‌های دفاع مقدس و اهالی مردم این منطقه انجام داده است که از وی باقیات فراوانی برجای‌مانده است.

حاج علی الصراف علامرودشتی در اقداماتی چون تکمیل بیمارستان مادر و کودک شیراز، ساخت و تکمیل چند واحد درمانی در محل تولد خویش، تکمیل چند جاده بین‌شهری، ساخت چند مجتمع فرهنگی مذهبی، کمک به ازدواج صدها جوان، سرپرستی بیش از ۱۳۰ یتیم و کمک به خانواده‌های نیازمند، ساخت و مرمت ۶۰ واحد ویژه نیازمندان مشارکت مستقیم داشته است.

درگذشت خَیر بزرگ ایرانی‌الاصل در کویت 

پیکراین خَیر بنا به وصیت خودشان به عراق منتقل شد تا در نجف اشرف به خاک سپرده شود و هم‌زمان در شهرهای مختلف از جمله در کویت، شیراز، لامرد و علامرودشت مراسم یادبودی برایش برگزار شده است.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: آگهی ، فوت ، درگذشت ، خیر
نظرات بینندگان